لیپوماتیک ران و بررسی مزایای آن

>> لیپوماتیک ران و پا

لیپوماتیک، فرآیندی است که برای از بین بردن چربی های موضعی در زیر پوست پاها و مخصوصا برای کاهش چربی های موضعی در رانها استفاده می شود و نتایج فوق العاده ای را برای بیمار به دنبال دارد.   لیپوماتیک ران  لیپوماتیک با استفاده از امواج فرا صوت (اولترا سوند) و سیستم مخصوص خود از تکنیک های خاصی برای خارج کردن چربی های ران و پاها استفاده می کند. دقت بالای دستگاه لیپوماتیک همراه با برش 4 میلی متری آن می تواند فرم پاها و ران را به راحتی اصلاح کند. لیپوماتیک ران و پاها، تحت بی حسی موضعی و تزریق آرام بخش انجام می شود. برای اینکه پوست بعد از لیپوماتیک بتواند جمع بشود و سریع تر به حالت اولیه خود باز گردد، بیمار باید به مدت 2 هفته از گن استفاده کند. لیپوماتیک ران و پا، دوره ریکاوری کوتاهی دارد و بیمار بعد از 48 الی 72 ساعت استراحت می تواند به فعالیت های روتین خود بپردازد.

 

لیپوماتیک ران

 

>> آشنایی با سیستم لیپوماتیک

لیپوماتیک همان لیپوساکشن ارتقا یافته است که عوارض کمتری را برای بیمار به دنبال دارد. سیستم لیپوماتیک برای تسهیل روند جراحی طراحی شده است و به جراح امکان خروج چربی هایی را از بدن بیمار می دهد که به سختی می توان آنها را از بدن خارج کرد. سیستم لیپوماتیک مثل یک موتور بادی عمل می کند و با هوای فشرده فعال می شود و به کانولا توانایی انجام حرکات سه گانه را می دهد. حرکات سه گانه لوله کانولا شامل حرکات زیگ زایگی، چرخش و لرزش است. این حرکات سه گانه، مسیر مارپیچ مانندی را ایجاد می کنند که هم چربی ها در این مسیر به راحتی تجزیه می شوند و هم امولسیون حاوی سلول های چربی به بیرون کشیده می شود. سیستم لیپوماتیک، جزو تکنیک های پیشرفته لیپواسکالپچر محسوب می شود.

>> لیپوماتیک ران

لیپوماتیک، گزینه ای است که افراد وقتی به سراغ آن می روند که با تغذیه مناسب و ورزش های منظم، نمی توانند چربی های اضافه ران خود را آب کنند. بیمار بعد از لیپوماتیک هم باید سبک زندگی سالمی داشته باشد تا بتواند نتیجه خوبی از لیپوماتیک ران بگیرد. برای لیپوماتیک، ران را به 3 قسمت تقسیم می کنیم:

1- قسمت داخلی ران

هدف بسیاری از زنها از انجام لیپوماتیک ران این است که قسمت داخلی ران هایشان باریک تر به نظر بیاید و در هنگام راه رفتن، ران ها با یکدیگر برخورد نکنند. لیپوماتیک می تواند بخش داخلی ران و پاها را طوری تغییر کند که با نیازهای بیمار هم هماهنگ باشد.

2- قسمت خارجی ران

قسمت خارجی ران هم می تواند به قدری انباشته از سلول های چربی بشود که پاها کوتاه تر به نظر برسند و از میزان جذابیت بدن فرد هم بکاهند.

3- قسمت جلوی ران

وقتی قسمت جلوی ران برآمده باشد، باعث می شود که پایین تنه فرد بسیار چاق به نظر برسد. وقتی در قسمت داخلی/خارجی ران لیپوماتیک انجام می شود، بهتر است همزمان با آن در قسمت جلوی ران هم لیپوماتیک انجام بشود تا پاهای بیمار به تعادل خوبی برسند و با هم تناسب داشته باشند.

>> لیپوماتیک ساق پاها

در گذشته زنهایی که ساق پای چاق و توپری داشتند، سعی می کردند با لباس آن را بپوشانند ولی امروزه برای کاهش سلول های چربی در قسمت ساق پا و همچنین برای بهبود فرم قوزک پا می توان از لیپوماتیک استفاده کرد. ساق پا، زانو و قوزک پا همگی به تکنیک های پیشرفته لیپوماتیک به خوبی جواب می دهند. لیپوماتیک ساق پا در ترکیب با لیپوماتیک قوزک پا انجام می شود و بخش پایینی پاها را هم به کلی تغییر می دهد تا بیمار از نتایج آن لذت برد. البته لیپوماتیک ساق و قوزک پا را می توان به طور جداگانه هم انجام داد.

>> ترکیب لیپوماتیک ران ها و پاها با لیپوماتیک بخش های دیگر

برای اینکه لیپوماتیک ران و پاها بهتر انجام بشود و بیمار هم شاهد نتایج موفقیت آمیزی باشد، می توان همزمان با لیپوماتیک ران و پاها در بخش های دیگر بدن هم تغییراتی را ایجاد کرد و چربی های موضعی بخش های دیگر بدن را با لیپوماتیک استخراج کرد؛ مثلا همزمان با لیپوماتیک ران و پاها، می توان در ناحیه باسن هم فرآیند لیپوماتیک را انجام داد یا لیپوماتیک قفسمت داخلی ران ها را با قسمت جلویی ران ها ادغام کرد و در بعضی از موارد هم می توان لیپوماتیک قسمت داخلی زانوها را همزمان با لیپواماتیک ران انجام داد.

>> مزایای لیپوماتیک ران و پاها

اکثر خانم ها دوست دارند پاهایشان خوش فرم و زیبا باشد؛ لیپوماتیک ران و پاها می تواند مزایای زیادی را برای خانم ها به دنبال داشته باشد؛ مثلا ترکیب لیپوماتیک ران با لیپوماتیک ساق پا می تواند نتایج فوق العاده زیبایی را برای خانم ها خلق کند. لیپواماتیک ران و پا باعث سوختگی و آسیب سایر بافت های بدن نمی شود و احتمال بافت مردگی در پوست ران بیمار هم بسیار پایین است.

>> دوره ریکاوری لیپوماتیک ران و پاها

لیپوماتیک ران و پاها خونریزی بسیار کمی را به دنبال دارد. بعد از اتمام فرآیند لیپوماتیک، برش های کوچک روی پوست ران و پاها باز هستند و مایعات تزریق شده در این نقاط (مثل مایع بی حسی) در طول روزهای آینده از این شکاف ها خارج می شود. لبته می توان پدهای جاذبی را بر روی این شکاف ها گذاشت و بلافاصله بعد از لیپوماتیک، بیمار باید گن بپوشد. بعد از لیپوماتیک به احتمال زیاد احساس سرگیجه می کنید و خسته تر از همیشه به نظر می رسید و این وضع تا چند روز ادامه خواهد داشت. از گن تا 48 ساعت آینده به طور مرتب استفاده کنید؛ بعد از 48 ساعت می توانید برای گرفتن دوش، گن را دربیاورید ولی بلافاصله دوباره باید آن را به تن کنید. شما میتوانید از وازلین یا سایر کرم های مفید برای برطرف کردن خارش در نقاطی که لیپوماتیک انجام داده اید هم استفاده کنید. به بیماران توصیه می شود که ران و پاهای خود را 3 بار در روز و به مدت 5 الی 6 هفته، عمیقا ماساژ بدهند. اگر از چربی های اضافه ران ها و پاهایتان خسته شده اید و زمان زیادی را در باشگاه صرف انجام حرکات ورزشی می کنید ولی هنوز چربی های اضافه سر جای خود باقی مانده اند و هیچ تغییری هم نکرده اند، می توانید با متخصصهای کلینیک تخصصی پوست و مو رز در مورد لیپوماتیک ران و پاهایتان م کنید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن م نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com

کلینیک پوست و مو رز لیپوماتیک ,پاها ,بیمار ,چربی ,قسمت ,انجام ,قسمت داخلی ,سیستم لیپوماتیک ,دنبال دارد ,قسمت جلوی ,لیپوماتیک انجام منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود آهنگ دانلود سرا salamatiweb مجله دکوریجات .:::پایگاه تفریحی یاسی فان:::. طلا موزیک دانلود آهنگ جدید دانلود رایگان